Silnik:
4-cylindrowy Yanmar Diesel chłodzony cieczą 35,4 kW / 48 KM przy 3000 o/min, 0-20 km/h, 2216 cm³
Napęd:
Hydrostatyczny Bosch – Rexroth z automatyczną wielofunkcyjną dźwignia sterującą, 2-biegowy z hydraulicznym hamulcem roboczym ( Inch – Pedal)
Osie Comer z napędem planetarnym.
Napęd na przednią oś za pomocą wału kardana.
Ogumienie: 10.0/75-15,3-AS Profil – szerokość maszyny ok 1.16 m
Hamulce:
Hamulec postojowy: bębnowy na wał kardana na wszystkie 4 koła
Hamulec roboczy:
tarczowy w kąpieli olejowej w tylnej osi przeniesiony poprzez wał kardana na wszystkie 4 koła
Hydraulika:
Hydraulika robocza Bosch – Rexroth : 15 l / 1000 obr ( max 45 litrów), 200 Bar;
Rozdzielacz krzyżowy Bucher z funkcją blokady podczas jazdy.
Dźwignia sterująca z funkcją zmiany kierunku jazdy ( przód / tył) oraz funkcją zmiany biegu (1/2) umieszczona po prawej stronie stanowiska kierowcy;
Obsługa 3 sekcji za pomocą osobnej dźwigni
Wodna - olejowa chłodnica typu Combi ze zbiornikiem wyrównawczym;
W pełni hydrauliczny układ kierowniczy;
Złącza hydrauliczne dwustronnego działania DN 10, węże hydrauliczne w osłonie;
Hydrauliczno gazowy amortyzator ramienia;
Stanowisko:
Obudowa silnika przechylana do tyłu
Wielofunkcyjna kolumna kierownicza przestawna, pulpit z licznikiem motogodzin, wskaźnikiem poziomu; paliwa, wskaźnikiem temperatury, obrotomierzem;
Siedzenie standard bez amortyzacji z pasem bezpieczeństwa ;
Daszek ochronny Fops Rops
Wyposażenie
standardowe:3 ledowe reflektory robocze ( 2 przód – 1 tył) , urządzenie do szybkiej zmiany oprzyrządowania z niezależnym hydraulicznym ryglowaniem za pomocą zaworu trójdrożnego, zbiornik paliwa i oleju hydraulicznego każdy o poj. 36 l, główny wyłącznik prądu, cyklon powietrza
Silnik:
4-cylindrowy Yanmar Diesel chłodzony cieczą 35,4 kW / 48 KM przy 3000 o/min, 0-20 km/h, 2216 cm³
Napęd:
Hydrostatyczny Bosch – Rexroth z automatyczną wielofunkcyjną dźwignia sterującą, 2-biegowy z hydraulicznym hamulcem roboczym ( Inch – Pedal)
Osie Comer z napędem planetarnym.
Napęd na przednia oś za pomocą wału kardana.
Ogumienie: 400/50-15 AS szerokie – szerokość maszyny ok 1.38 m
Hamulce:
Hamulec postojowy: bębnowy na wał kardana na wszystkie 4 koła
Hamulec roboczy:
tarczowy w kąpieli olejowej w tylnej osi przeniesiony poprzez wał kardana na wszystkie 4 koła
Hydraulika:
Hydraulika robocza Bosch – Rexroth : 15 l / 1000 obr ( max 45 litrów), 200 Bar;
Rozdzielacz krzyżowy Bucher z funkcją blokady podczas jazdy.
Dźwignia sterująca z funkcją zmiany kierunku jazdy ( przód / tył) oraz funkcją zmiany biegu (1/2) umieszczona po prawej stronie stanowiska kierowcy; obsługa wszystkich funkcji w joystiku
Wodna - olejowa chłodnica typu Combi ze zbiornikiem wyrównawczym;
W pełni hydrauliczny układ kierowniczy;
Złącza hydrauliczne dwustronnego działania DN 10, węże hydrauliczne w osłonie;
Hydrauliczno gazowy amortyzator ramienia;
Stanowisko:
Obudowa silnika przechylana do tyłu
Wielofunkcyjna kolumna kierownicza przestawna, pulpit z licznikiem motogodzin, wskaźnikiem poziomu; paliwa, wskaźnikiem temperatury, obrotomierzem;
Siedzenie standard bez amortyzacji z pasem bezpieczeństwa ;
Daszek ochronny Fops Rops
Wyposażenie standardowe:
3 ledowe reflektory robocze ( 2 przód – 1 tył) , urządzenie do szybkiej zmiany oprzyrządowania z niezależnym hydraulicznym ryglowaniem za pomocą zaworu trójdrożnego, zbiornik paliwa i oleju hydraulicznego każdy o poj. 36 l, główny wyłącznik prądu, cyklon powietrza
PROJEKT I WYKONANIE BRAGA REKLAMA I MARKETING