Przyczepy RUDOLPH

Opis:
Mimo stosunkowo niewielkich wymiarów przyczepa DK 280 W w zależności od wersji posiada do 19 m3 przestrzeni ładunkowej.
Innowacyjny projekt zabudowy z zaokrągloną przednią ścianą sprawia, że kombinacja pojemności i niewielkich wymiarów staje się szczególnie ekonomiczna.

Wyposażenie standardowe:
• Uchwyt ( dyszel) pociągowy 1900 mm
• Ogumienie 385/65 R22,5 RE (fabrycznie nowe)
• Nadbudowa burt wykonana z płyty drewnopodobnej wodoodpornej
• Nadstawa przedniej i tylnej burty trójkątna
• Resorowanie paraboliczne
• Osie BPW
• Hamulce pneumatyczne dwuobwodowe
• Hamulce ALB- automatyczne hamulce reagujące na ciężar przyczepy
• Układ pneumatyczny do 2 przyczepy
• Układ hydrauliczny do wywrotu przyczepy z regulacją przepływu oleju
• Układ wywracania 1-tłokowy z zaworem bezpieczeństwa odcinającym
• Obwód hydrauliczny do 2 przyczepy
• Centralny układ ryglowania wywrotu
• Centralny zatrzask ryglujący boki przyczepy
• Okienko zsypowe w tylnej klapie ( 500 mm x 250 mm )
• Automatyczny zaczep do 2. przyczepy
• Powierzchnia piaskowana a następnie malowana proszkowo
• Błotniki plastikowe z osłonami na wszystkich kołach
• Osie 60 km/h
• Podest
• Plandeka
• Nadbudowa 250 mm

Dopuszczalna masa całkowita 18 t
Maksymalna prędkość 40 km/h
Ładowność 13,68 t
Powierzchnia załadunkowa (wymiary wewnętrzne) 5,34 x 2,35 m
Wysokość przestrzeni ładunkowej 1,35 m
Pojemność załadowcza 16 m
Pojemność załadowcza z nadstawką 250 mm 19 m
Długość całkowita 6,98 m
Długość zespołu pojazdów 13,6 m
Rozstaw kół 2 m
Ogumienie 385/65 R 22,5 fabrycznie nowe
Wysokość do podłogi skrzyni ładunkowej przy w/w ogumieniu 1,37 m
Wymagane ciśnienie hydrauliczne 180 bar
Siła nośna cylindra 42 t
Wymagane ilości oleju 22,5 l

Opis:
1-tłokwy system wywrotu oraz prosta nadbudowa powodują, że przyczepa trójstronnego wywrotu DK 280 R jest nieco tańsza od modelu DK 280 W. Poza tym wyposażenie obu modeli jest podobne.

Wyposażenie standardowe:
• Uchwyt ( dyszel) pociągowy 1900 mm
• Ogumienie 385/65 R22,5 RE (fabrycznie nowe)
• Nadbudowa burt wykonana z płyty drewnopodobnej wodoodpornej
• Nadstawa przedniej i tylnej burty trójkątna
• Resorowanie paraboliczne
• Osie BPW
• Hamulce pneumatyczne dwuobwodowe
• Hamulce ALB- automatyczne hamulce reagujące na ciężar przyczepy
• Układ pneumatyczny do 2 przyczepy
• Układ hydrauliczny do wywrotu przyczepy z regulacją przepływu oleju
• Układ wywracania 1-tłokowy z zaworem bezpieczeństwa odcinającym
• Obwód hydrauliczny do 2 przyczepy
• Ryglowanie wywrotu poprzez sworznie zabezpieczające
• Centralny zatrzask ryglujący boki przyczepy
• Okienko zsypowe w tylnej klapie ( 500 mm x 250 mm )
• Automatyczny zaczep do 2. przyczepy
• Powierzchnia piaskowana a następnie malowana proszkowo
• Błotniki plastikowe z osłonami na wszystkich kołach
• Osie 60 km/h
• Podest
• Plandeka
• Nadbudowa 250 mm

Dopuszczalna masa całkowita 18 t
Maksymalna prędkość 40 km/h
Ładowność 13,7 t
Powierzchnia załadunkowa (wymiary wewnętrzne) 4,83 x 2,32 m
Wysokość przestrzeni ładunkowej 1,35 m
Pojemność załadowcza 15 m
Pojemność załadowcza z nadstawką 250 mm 18 m
Długość całkowita 7,10 m
Długość zespołu pojazdów 13,6 m
Rozstaw kół 2 m
Ogumienie 385/65 R 22,5 fabrycznie nowe
Wysokość do podłogi skrzyni ładunkowej przy w/w ogumieniu 1,37 m
Wymagane ciśnienie hydrauliczne 180 bar
Siła nośna cylindra 30 t
Wymagane ilości oleju 25 l

Opis: Nadbudowa z modelu DK 280 R na tandemowym agregacie osiowym BPW z tylną osią skrętną. Wyposażenie standardowe:
• Dopuszczalna masa całkowita – 20 000 kg
• Ładowność techniczna – 14 800 kg
• Wymiary skrzyni załadunkowej – 4,85 x 2,32 x 1,60
• Tylna os skrętna
• Agregat osiowy BPW typu TANDEM
• Hydrauliczna stopa podporowa
• Nadbudowa burt wykonana z płyty drewnopodobnej wodoodpornej
• Nadstawa przedniej i tylnej burty trójkątna ( przygotowana do plandeki)
• Resorowanie paraboliczne
• Hamulce pneumatyczne dwuobwodowe
• Hamulce ALB- automatyczne hamulce reagujące na ciężar przyczepy
• Układ pneumatyczny do 2 przyczepy
• Układ hydrauliczny do wywrotu przyczepy z regulacją przepływu oleju
• Układ wywracania 1 tłokowy z zaworem bezpieczeństwa odcinającym
• Obwód hydrauliczny do 2 przyczepy
• Ryglowanie wywrotu za pomocą sworzni zabezpieczających
• Centralny zatrzask ryglujący boki przyczepy
• Okienko zsypowe w tylnej klapie ( 500 mm x 250 mm )
• Automatyczny zaczep do 2 przyczepy
• Powierzchnia piaskowana a następnie malowana proszkowo
• Błotniki plastikowe z osłonami na wszystkich kołach
• Metalowa nadbudowa 250 mm
• Podest zamiast drabinki
• Plandeka ze stelażem

Dopuszczalna masa całkowita 18 t
Maksymalna prędkość 40 km/h
Ładowność 12,80 t
Powierzchnia załadunkowa (wymiary wewnętrzne) 4,85 x 2,32 m
Wysokość przestrzeni ładunkowej 1,35 m + 0,25 m 1,60 m2
Pojemność załadowcza z nadstawką 250 mm 18 m2
Długość całkowita 6,66 m
Rozstaw kół 2 m
Ogumienie 425/65 R 22,5 fabrycznie nowe
Wysokość do podłogi skrzyni ładunkowej przy w/w ogumieniu 1,37 m
Wymagane ciśnienie hydrauliczne 180 bar
Siła nośna cylindra 42 t
Wymagane ilości oleju 22,5 l

Opis:
Największa i najbardziej wszechstronna przyczepa na rynku wywrotek. Konstrukcja oparta na sprawdzonej technologii modelu DK 280 R, jednak znacznie większa od standardowych modeli może pomieścić 20 m³ kiszonki lub 12 palet, a dzięki nadstawom pojemność ładunkową można jeszcze zwiększyć.

Wyposażenie standardowe:
• Hydraulicznie otwierana burta boczna lewa lub prawa
• Dyszel pociągowy 2000 mm
• Nadbudowa burt wykonana z płyty drewnopodobnej wodoodpornej
• Nadstawa przedniej i tylnej burty trójkątna
• Resorowanie paraboliczne
• Osie BPW
• Hamulce pneumatyczne dwuobwodowe
• Hamulce ALB- automatyczne hamulce reagujące na ciężar przyczepy
• Układ pneumatyczny do 2 przyczepy
• Układ hydrauliczny do wywrotu przyczepy z regulacją przepływu oleju
• Układ wywracania 1-tłokowy z zaworem bezpieczeństwa odcinającym
• Obwód hydrauliczny do 2 przyczepy
• Ryglowanie wywrotu poprzez sworznie zabezpieczające
• Centralny zatrzask ryglujący boki przyczepy
• Okienko zsypowe w tylnej klapie ( 500 mm x 250 mm )
• Automatyczny zaczep do 2. przyczepy
• Powierzchnia piaskowana a następnie malowana proszkowo
• Błotniki plastikowe z osłonami na wszystkich kołach
• Podest
• Plandeka

Dopuszczalna masa całkowita 18 t
Maksymalna prędkość 40 km/h
Ładowność 13 t
Powierzchnia załadunkowa (wymiary wewnętrzne) 5,00 x 2,42 m
Wysokość przestrzeni ładunkowej 1,50 m
Pojemność załadowcza 20 m
Pojemność załadowcza z nadstawką 250 mm 25 m
Długość całkowita 7,08 m
Długość zespołu pojazdów 13,8 m
Rozstaw kół 2 m
Ogumienie 385/65 R 22,5 fabrycznie nowe
Wysokość do podłogi skrzyni ładunkowej przy w/w ogumieniu 1,40 m
Wymagane ciśnienie hydrauliczne 180 bar
Siła nośna cylindra 30 t
Wymagane ilości oleju 25 l

Opis:
Prawdziwa światowa nowość – pierwsza wywrotka z systemem drzwiowym nie wymagającym środkowego słupka. Idealne rozwiązanie dla rolników uprawiających warzywa i chcących transportować swoje produkty na paletach. Lewa burta boczna jest otwierana zarówno uchylnie jak i otwierane na boki drzwi.

Wyposażenie standardowe:
• Dyszel pociągowy 2000 mm
• Nadbudowa burt wykonana z płyty drewnopodobnej wodoodpornej
• Nadstawa przedniej i tylnej burty trójkątna
• Resorowanie paraboliczne
• Osie BPW
• Hamulce pneumatyczne dwuobwodowe
• Hamulce ALB- automatyczne hamulce reagujące na ciężar przyczepy
• Układ pneumatyczny do 2 przyczepy
• Układ hydrauliczny do wywrotu przyczepy z regulacją przepływu oleju
• Układ wywracania 1-tłokowy z zaworem bezpieczeństwa odcinającym
• Obwód hydrauliczny do 2 przyczepy
• Ryglowanie wywrotu poprzez sworznie zabezpieczające
• Centralny zatrzask ryglujący boki przyczepy
• Okienko zsypowe w tylnej klapie ( 500 mm x 250 mm )
• Automatyczny zaczep do 2. przyczepy
• Powierzchnia piaskowana a następnie malowana proszkowo
• Błotniki plastikowe z osłonami na wszystkich kołach
• Podest
• Plandeka

Dopuszczalna masa całkowita 18 t
Maksymalna prędkość 40 km/h
Ładowność 13 t
Powierzchnia załadunkowa (wymiary wewnętrzne) 5,00 x 2,42 m
Pojemność załadowcza 19 m
Długość całkowita 7,08 m
Długość zespołu pojazdów 13,80 m
Rozstaw kół 2 m
Ogumienie 385/65 R 22,5 fabrycznie nowe
Wysokość do podłogi skrzyni ładunkowej przy w/w ogumieniu 1,37 m
Wymagane ciśnienie hydrauliczne 180 bar
Siła nośna cylindra 30 t
Wymagane ilości oleju 25 l

Opis:
Przyczepa ciężarowa MUK 300 przeznaczpona do wyjątkowo intensywnego użytkowania w dużych gospodarstwach. Łączy technikę z solidnością wykonania, bezpieczeństwem i dużą ładownością. Nadbudowa długości 6 m i wysokość 1.5 m (wykonana w formie wanny lub skrzyni) ma objetość 20 m³, a po przedłużeniu do 6.5 m i nadbudowie 80 cm osiąga 32 m3. Idealna do transportu materiałów objętościowych, np. wiórów drzewnych czy kukurydzy na kiszonkę. Oczywiście, jak wszystkie produkty firmy Rudolph & Sohn, całkowicie szczelna w przypadku towarów ziarnistych, a nawet rzepaku.

Wyposażenie standardowe:
• Nadbudowa w formie skrzyni
Agregat osiowy BPW typu TANDEM (2 osie sztywne)
• Hydrauliczna stopa podporowa
• Pneumatyczny układ hamulcowy
• Hydraulicznie podnoszona ściana tylna
• Okno zsypowe w tylnej ścianie
• Podest
• 2-siłownikowy system wywrotu o kącie nachylenia 57°
• Siła podnoszenia 55 ton przy 180 bar

Dopuszczalna masa całkowita 22 t
Maksymalna prędkość 60 km/h
Ładowność 16,5 t
Powierzchnia załadunkowa (wymiary wewnętrzne) 6,00 x 2,2 m do 2,3 m
Wysokość przestrzeni ładunkowej 1,5 m
Pojemność załadowcza 20 m
Pojemność załadowcza z nadstawką 250 mm 32 m
Długość całkowita 7,87 m
Rozstaw kół 2 m
Ogumienie 550/60 R 22,5 Alliance 328 fabrycznie nowe
Wysokość do podłogi skrzyni ładunkowej przy w/w ogumieniu 1,45 m
Wymagane ciśnienie hydrauliczne 180 bar
Siła nośna cylindra 55 t
Wymagane ilości oleju 42 l

  • Burta tylna z 3 oknami zsypowymi
  • Dzielona burta boczna
  • Dzielona burta tylna z systemem drzwiowym
  • Dzielona burta tylna z trzema oknami zsypowymi
  • Hydrauliczne podnoszenie burty tylnej
  • Parapet zsypowy
  • Agregat osiowy
  • Centralne podłączanie przyłączy hydraulicznych i pneumatycznych